Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA


1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Media Impeks d.o.o., Kicar 11G, 2250 Ptuj (v nadaljevanju Prodajalec). Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.mi-shop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.mi-shop.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov kupcem. Upravlja jo podjetje Media Impeks d.o.o.. Kupec je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini www.mi-shop.si. Vsak kupec si pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi. Geslo kupca je znano le kupcu in je zasebno. Kupec je dolžan poskrbeti, da bo z njegovim uporabniškim imenom nastopal le on ali pa oseba pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Spletna trgovina www.mi-shop.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.mi-shop.si brez predhodnega obvestila.


2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, ID za DDV)

kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)

pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

način plačila in dostave

časovno veljavnost ponudbe

rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki


3. PONUDBA ARTIKLOV

Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so priporočene prodajne cene oziroma cene, ki jih nastavi dobavitelj. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta.


4. CENE IN VELJAVNOST PONUDBE

Vse cene so v evrih, vključujejo DDV in veljajo ob potrditvi naročila s strani kupca.

Določeni sta dve ceni in sicer Redna cena (priporočena prodajna cena oz. cena, ki jo nastavi dobavitelj) in Spletna cena.

Prodajalec si prizadeva, da bi vam v spletni trgovini www.mi-shop.si prikazovali samo točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.

Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo je sklenjeno šele, ko prodajalec po elektronski pošti potrdi kupčevo naročilo za nakup blaga. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku Prodajalca in je kupcu dostopen v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Plačilni pogoji - v spletni prodajalni www.mi-shop.si mogoče opraviti plačilo izbranega blaga preko plačilnega portala PayPal oz. po predračunu oz. ob prevzemu v trgovini.


5. POSTOPEK NAKUPA

Registracija kupca

V primeru, da se kupec prvič prijavlja v spletno trgovino Fizične osebe morajo vnesti: e-mail, geslo, ime in priimek, naslov in telefon. Pravne osebe morajo vnesti: e-mail, geslo, naziv, naslov za pošiljanje računov, DDV ID, ime in priimek kontaktne osebe, telefon, naslov za dostavo. Po vnosu podatkov se kupcu pošlje e-pošto za namen potrditve uporabniškega računa.

Prijava kupca

V primeru, da je kupec pozabil geslo, se mu lahko bodisi pošlje geslo po elektronski pošti ali ponastavi geslo in pošlje obvestilo po elektronski pošti.

Naročilo

Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa. V košarici se prikaže naziv artikla, količina ali popust na redno ceno. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. V primeru plačila po predračunu se sporočilu priloži še predračun. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna. Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje ali pripravi za osebni prevzem v trgovini.


6. DOSTAVA

Kupec naročeno blago v spletni trgovini www.mi-shop.si prejme v najkrajšem možnem času. Če je naročilo opravljeno do 14. ure in je blago na zalogi, se dostava lahko izvrši že naslednji dan.

Blago naročeno preko spletne trgovine www.mi-shop.si dostavlja pogodbeni partner DPD .

Če ob dostavi kupca ni na naslovu bo dostavljavec DPD pustil obvestilo.


7. DOBAVNI ROK

Prodajalec se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do kupca v navedenih rokih dobave. Če kupec hkrati naroči več artiklov in je dobavni rok za nekatere artikle daljši kot za druge, bomo kupca kontaktirali in se z njim dogovorili o roku dobave. Če bo kupec želel mu lahko ne dobavljive artikle pošljemo naknadno, ali pa počakamo in celotno naročilo pošljemo šele, ko so vsi artikli na zalogi. Ko kupec odda naročilo, prejme njegovo potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V potrditvi naročila bosta navedena telefonska številka in naslov elektronske pošte, kamor se lahko obrne v primeru kakršnihkoli vprašanj in pripomb v zvezi z njegovim naročilom.


8. PRAVICE DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA V 45- DNEH

Kupec ima pravico, da v 15-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Zadošča tudi, da nas v 15-ih dneh obvesti na elektronski naslov podpora@mi-shop.si , da odstopate od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30-ih dneh. Kupec mora ob vrnitvi priložiti kopijo računa. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni obliki. Možnost vračila ne velja za avdio in video nosilce, programsko opremo in potrošni material, v primeru da je bil odstranjen varnostni pečat oziroma originalna embalaža. Prodajalec pa je dolžan vrniti celotno kupnino v roku 15-ih dni od prejema blaga.


9. SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODB

Kupoprodajne pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe (račune) med kupcem in Prodajalcem se v elektronski in pisni obliki arhivirajo na sedežu podjetja Media Impeks d.o.o., Kicar 11G, 2250 Ptuj. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na podpora@mi-shop.si.


10. ZAUPNOST PODATKOV

Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov - ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo - Uradni list RS, št. 14/03).


11. VARSTVO OTROK

Prodajalec se zavezuje, da v skladu z dobro vero in poštenjem, brez dovoljenja staršev ali skrbnikov, ne bo odobril nakupa osebi za katero sumi, da je mladoletna. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok in pomanjkanja izkušenj. Prav tako upravljalec nepooblaščeni tretji osebi ne sme izdajati podatkov, razen staršem oziroma skrbnikom mladoletnih oseb in po njihovem pozivu takšne osebne podatke tudi izbrisati. Upravljalec brez dovoljenja staršev ali skrbnikov otrok, ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.


12. KOMUNIKACIJA

Podjetje Media Impeks d.o.o., katero upravlja spletno mesto www.mi-shop.si posluje tako z fizičnimi (B2C) kot pravnimi osebami (B2B) z uporabo elektronskih sredstev v obliki spletne trgovine. Prodajalec bo z kupcem stopil v stik s sredstvi komuniciranja na daljavo le, če temu kupec ne bo nasprotoval oziroma, če se bo kupec s tem vnaprej strinjal. Pri tem bodo oglasna elektronska sporočila jasno razpoznavna, pošiljatelj bo jasno razviden, pogoji za sprejem posebnih ponudb (popusti, promocije ipd.) bodo nedvoumno označeni, hkrati pa bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.


13. MNENJA, PRITOŽBE IN SPORI

Kupec lahko svoja mnenja, pritožbe, spore, komentarje in ugovore naslavlja na sedež podjetja Media Impeks d.o.o., Kicar 11G , 2250 Ptuj ali na elektronski naslov podpora@mi-shop.si. Morebitne pritožbe Prodajalec rešuje v imenu dobrega poslovnega sodelovanja, zato bo kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave. V primeru, da morebitnega nastalega spora kupec in Prodajalec ne rešita sporazumno z metodo reševanja pritožb, je za medsebojne spore pristojno sodišče v Ptuju.

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda na e-poštni naslov podpora@mi-shop.si. Postopek je zaupen.

Prodajalec bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se Prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Media Impeks d.o.o., ki kot prodajalec blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


14. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Prodajalec kljub prizadevanju za sprotno ažuriranost spletnega mesta www.mi-shop.si, lahko prikaže neažurne podatke o dobavnih rokih, podatke o lastnostih artiklov in njihovi ceni. V takem primeru Prodajalec kupca obvesti o spremembah in mu ponudi možnost odstopa od naročila ali mu ponudi zamenjavo naročenega artikla. Pri ponudbi nekaterih artiklov na spletnem mestu www.mi-shop.si so slike lahko simbolične in ne predstavljajo dejanske embalaže izdelka. Če opazite kakršnokoli napako, vas vljudno prosimo, da nas o tem obvestite na podpora@mi-shop.si.


15. GARANCIJE IN REKLAMACIJE

Garancije

Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu ali računu, ki je priložen vsakemu izdelku. Prav tako pa so garancijski roki navedeni na garancijskih listih ali na računu. Kupec lahko garancijo uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.

V primeru, da imate nepotrjen garancijski list naj vas ne skrbi, saj v skladu z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Proizvajalec je dolžan vsako garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga. Če tega ne stori mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri vračilu blaga v reklamacijo ali garancijo, mora kupec vedno priložiti kopijo računa in obrazec za vračanje blaga. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Vsako pošiljko z odkupnino zavrnemo.

Garancija načeloma ne velja za potrošni material, Ni-MH, Li-ion in Ni-Cd akumulatorje, žarnice, baterije, programsko opremo, video in avdio kasete, diskete, varovalke, elektronske komponente in podobne izdelke.

Garancija ne velja pri:

nastalih spremembah na aparatu,

okvarah, ki nastanejo zaradi uporabe napačnih varovalk,

okvarah nastalih zaradi nepravilnega in malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela....),

nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.,

uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu,

pri priklopu na napačno napetost.


Reklamacije

Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki oziroma, če izdelek kakorkoli odstopa od naročila. Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne na stroške prodajalca.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,

če k artiklom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu ter garancijski list,

če aparat ali programska oprema vsebuje kupčeve podatke.

V primeru, da je reklamacija neupravičena, bo prodajalec izdelek vrnil kupcu na njegov račun. Za vsa dodatna vprašanja ali informacije v zvezi z vračilom blaga na pišite na podpora@mi-shop.si ali nas pokličite na 0599 60 650 .

Poškodbe pri transportu

Če kupec prejme poškodovano pošiljko je dolžan prinesti celotno pošiljko na lokalno Pošto Slovenije ter tam izpolniti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Prodajalec in Pošta Slovenije bosta poskrbela, da bo reklamacija čimprej rešena.